ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
RAHSIA HUBUNGAN INTIM DENGAN KUNGFU VAGINA,FARAJ SELAMBA ANGKAT BEBAN 5 KG | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Friday 20 November 2015

RAHSIA HUBUNGAN INTIM DENGAN KUNGFU VAGINA,FARAJ SELAMBA ANGKAT BEBAN 5 KG


SEBUT saja faraj wanita, mesti ramai lelaki yang menelan air liur.

Wanita pula akan membayangkan alat sulit mereka, jangan risau ini ialah perkara normal, yang tidak normal ialah apabila anda tiada sebarang reaksi terhadap perkataan faraj.

Faraj merupakan kemaluan perempuan yang mempunyai fungsi sebagai tempat melahirkan anak dan hubungan seksual .

Setiap perempuan mempunyai bentuk dan keunikan faraj masing-masing .

Salah satu yang terunik adalah Kim Anami, seorang wanita Rusia yang mungkin mempunyai faraj yang terkuat di dunia.

Dikatakan farajnya mampu mengangkat beban sehingga 5kg dan boleh ‘menembak’ bola ping pong dengan hanya menggunakan lubang vaginanya.
Kim yang juga merupakan instruktor mendedahkan rahsia bagaimana dia boleh mengangkat beban dengan menggunakan faraj dalam programnya yang bergelar ‘Vaginal Kungfu’.

“Hanya dengan menggunakan otot-otot di faraj, saya hanya perlu ‘kemut’ dan tahan di dalamnya untuk mengangkat objek berat, ‘ ujar Kim seperti yang dilaporkan olehHuffingtonpost.
kimmmmm
Kim Anami, a vaginal weight lifter (2)
Kim Anami, a vaginal weight lifter (5)
Kim Anami, a vaginal weight lifter (7)
Seperti otot manusia, Kim menyesuaikan berat beban yang diangkat agar organ kelaminnya menjadi semakin kuat dan perkara ini sekaligus membuatkan aktiviti hubungan seksualnya bertambah intim.

Kini Kim menjalankan sebuah laman web dengan menawarkan perkhidmatan melatih wanita – wanita agar mempunyai faraj yang kuat sepertinya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...