ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
KERANDUT TONY PUAKA UNTUK DILELONG..SIAPA MAHU..? | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Sunday 1 November 2015

KERANDUT TONY PUAKA UNTUK DILELONG..SIAPA MAHU..?



Rupa-rupanya Tony Puaka tersilap pakai spender...terjulur sudah kerandut telornya yang menggamit pembeli untuk dibida.Itupun kalau ada yang mahu..kulup punya ni special sikit sebab tak basuh maka baunya boleh mencengkam serombong hidung kepada penyokong tegar Pakatan Rakyat yang selama ini menyanjung tinggi kehebatan kerandut telor Tony Puaka.

Sesuai dengan manusia yang gila jawatan Tony Puaka adalah Setiausaha Publisiti DAP yang sememangnya kemaruk namanya sentiasa dibibir pengamal media.


1MDB yang menjadi sasaran beliau siang dan malam,kerana ianya dikaitkan dengan Perdana Menteri.Walaupun beliau berpeluang untuk mendengar sendiri jawapan dari Perdana Menteri di Parlimen yang sedang bersidang tetapi memilih untuk membicarakannya secara terbuka di luar Parlimen.

Tony Puaka dengan egonya mencabar Pengarah Eksekutif Kumpulan 1MDB Arul Kanda Kandasamy untuk berdebat secara terbuka dan meminta ianya disiarkan secara langsung di televisyen.

Arul Kanda menyahut cabaran dan bersedia untuk berdebat dengan syarat Tony Puaka terlebih dahulu melepaskan jawatan beliau sebagai anggota PAC supaya tiada konflik kepentingan .

Tony Puaka terkejut,luruh segala bulu ari-ari..peranakan beliau jatuh..kerandut telur membesar dan bertukar warna kehitam-hitaman...rupa-rupanya Arul Kanda bukan seperti yang dijangka.

Mana mungkin seorang anggota PAC yang sedang menyiasat 1MDB mengajak yang dituduh di berdebat diluar apatah lagi nama beliau antara yang disebut oleh Justo yang dihukum penjara 3 tahun kerana memeras ugut bekas majikannya Petro Saudi Internasional yang mempunyai hubungkait dengan 1MDB.

Boleh diibaratkan seorang hakim di mahkamah mengajak yang dituduh dimahkamah berdebat diluar mahkamah begitu juga kedudukan Tony Puaka dalam PAC yang mempunyai kuasa mengajak yang mereka yang dituduh berdebat di luar Parlimen.Ini merupakan cerita kartun terkini Tony Puaka yang sering menjadikan 1MDB satu lawak jenaka terutama di dalam Parlimen.


Bagi menutup kemaluannya yang mengecut  dan kerandutnya semakin membekak beliau mengemukakan syarat baru kepada Arul Kanda tidak boleh bertanyakan beliau sebarang soalan ketika program debat secara langsung dijalankan sebaliknya hanya beliau yang boleh mengemukakan soalan.....apa cerita ni...rupa-rupanya kebodohan dan kebangangngan itu juga suatu publisiti yang dimahukan oleh Setiausaha Publisiti DAP Tony Puaka.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...