ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
ISTERI OKU DIPAKSA RAKAM DAN TONTON SUAMI RATAH ADIK IPAR | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Thursday 26 November 2015

ISTERI OKU DIPAKSA RAKAM DAN TONTON SUAMI RATAH ADIK IPAR


Port Dickson, 25 Nov: Seorang lelaki berusia 35 tahun yang baru sebulan berkahwin dengan seorang perempuan kurang upaya (OKU) yang berusia 14 tahun sanggup memperkosa adik iparnya yang baru berusia 11 tahun.

Lebih jijik, lellaki itu memaksa si isteri yang mempunyai masalah lembam untuk merakam perbuatan jijiknya itu menggunakan kamera video di rumah keluarga mangsa di Telok Kemang, di sini.

Memetik sumber myMetro, rakaman terbabit kemudian dimuatkan ke dalam VCD oleh suspek dan dijual kepada beberapa rakannya untuk mendapatkan wang dengan cara yang mudah.

Perbuatan lelaki terbabit, yang juga seorang penganggur, bagaimanapun terbongkar apabila rakaman terbabit tersebar menerusi aplikasi WhatsApp.

Rakaman video terbabit dipercayai kini sudah tersebar dengan meluas di dalam group-group whatsapp.

Menurut sumber juga, rakaman itu juga telah dilihat oleh ibu bapa mangsa yang terkejut apabila mendapati pasangan di dalam video itu adalah anak perempuan dan menantu lelakinya. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...