ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
MENANTU HADI MACAM FIRAUN - HUSAM | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Friday 20 November 2015

MENANTU HADI MACAM FIRAUN - HUSAM


Makin panas berapi nampaknya Husam akhir-akhir ini bukan kerana badannya panas terlebih makan kambing tetapi tindakbalas dari penyokong setia Hj Hadi akibat kritikan beliau terhadap Presiden PAS dan Kerajaan Negeri Kelantan.

Kini gliliran Zaharudin Muhamad,menantu Hj Hadi menjadi kecaman Husam kerana tindakan unilateral berhubung isu debat yang dirancang diadakan di Kolej Islam Zulkifli Muhamad (KUIZM) esok.

"Sehebat dan segagah firaun sekalipun, bila hendak ditentukan masa, tarikh, tempat dan bentuk pertarungan antara Nabi Musa dan profesional sihir Diraja, firaun merundingi Musa."

“Tidak ada keputusan unilateral atau sebelah pihak dilakukan.

“Pada hal firaun itu diktator yang paling tersohor. Runding merundingi tetap berlaku,” kata Husam dalam kenyataannya hari ini.

ADUN Salor itu nyata kurang senang dengan cara Zaharuddin Muhamad yang tidak berunding kesesuaian masa dan tempat bagi berdebat dengan beliau berkenaan isu kekalahan PAS di Kelantan dan Terengganu.

Perbalahan kedua-dua belah pihak pada awalnya hanya berkisar di media sosial kini ingin diadakan di tempat terbuka dengan debat yang dirancang oleh Zaharuddin namun dipandang sinis oleh Husam dengan pelbagai helah.

Namun Zaharudin Muhamad perlu sedar kerana beliau bukanlah lawan buat manusia bernama Husam,beliau belum kusam dan lusuh,dan bukanlah mustahil jika akan keluar satu lagi arahan dari Takiyudin Hasan Setiausaha Agong PAS melarang debat dijalankan seperti mana debat antara Husam-Mustafa Ali yang dibatalkan.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...