ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
PAS BUAT JAHAT DI KELANTAN ,DAP PERLU HALANG PERKARA YG SAMA BERLAKU DI SELANGOR - LIM GUAN ENG | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Sunday 15 November 2015

PAS BUAT JAHAT DI KELANTAN ,DAP PERLU HALANG PERKARA YG SAMA BERLAKU DI SELANGOR - LIM GUAN ENG


PAS hari ini menerima lagi satu tamparan hebat dan TKO dari DAP menerusi Setiausaha Agong DAP Lim Guan Eng dengan melabelkan PAS melakukan kejahatan di Kelantan.

"Lihat Kelantan hutan simpan kekal pun buat pembalakan, Husam (adalah) ADUN PAS Kelantan yang kata (mengenai) skandal ini.

"Kalau dia (PAS) boleh buat dekat Kelantan, dia boleh buat juga di Selangor.

"Kita nak tahan PAS daripada buat jahat, macam dia buat jahat di Kelantan," katanya ketika berucap di Kongres Kebangsaan Wanita DAP 2015 hari ini.

Kenyataan DAP itu merujuk kepada pertanyaan seorang peserta di majlis berkenaan kenapa DAP tidak menarik diri dari Kerajaan Negeri Selangor

Nampaknya DAP sudah tanpa segan silu melabelkan PAS sebagai orang yang berbuat jahat di Kelantan dan hanya dengan kehadiran DAP di Selangor,PAS tidak mampu melakukan kejahatan yang sama dilakukannya di Kelantan.

Lim Guan Eng juga mengumpamakan sebarang undi buat PAS sama juga mengundi UMNO merujuk kepada tindakan PAS yang dilihat berbaik-baik dengan UMNO.

Lim Guan Eng makin besar kepala,mudah lupa bahawa apa yang dikecapi oleh pemimpin DAP hari ini adalah hasil gerakkerja jentera PAS yang memainkan peranan yang berkesan pada PRU 13.

Ada baiknya PAS menarik diri dari Kerajaan Negeri Selangor.Mungkin dari situ kita boleh melihat bagaimana pula percaturan politik DAP kerana manusia lidah bercabang hanya boleh ditemui dalam parti chauvanist seperti DAP.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...