ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
PAU 2015 : VIDEO INSIDEN HAMPIR BERTUMBUK MEDIA DAN POLIS ,MUHYIDDIN DAN SHAFEI TIDUR LENA | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Thursday 10 December 2015

PAU 2015 : VIDEO INSIDEN HAMPIR BERTUMBUK MEDIA DAN POLIS ,MUHYIDDIN DAN SHAFEI TIDUR LENA


Persidangan Agong UMNO 2015 kali ini melakar sejarah tersendiri melibatkan pengamal media.Jika di awal sebelum persidangan bermula timbul rasa tidak puashati pengamal media berikutan sekatan-sekatan oleh pengurusan UMNO khusus dalam membuat liputan Persidangan Agung UMNO kali ini.

UMNO semakin menjadi eksklusif dengan hanya membenarkan pengamal media tertentu yang pro UMNO dibenarkan membuat liputan.

Di tengah kebanggaan dan laungan UMNO semakin kuat dan gagah perkasa,memasang kelambu besar di PWTC untuk bersidang tanpa usikan nakal pengamal media khusunya pengamal media sosial yang sering mempunyai kanta dan deria keenam untuk dijadikan bahan berita panas.

Sebagai contoh bagaimana pengamal media terkena penyakit sawan seketika takkala mengejar Muhyiddin Yassin dan Shafei Afdal yang menjadi buruan berita ketika ingin hadir ke  Persidangan Sayap UMNO di PWTC.

Dahagakan berita terkini yang ingin di siarkan secepat mungkin melalui berita Online akhbar masing-masing hampir mencetuskan pergaduhan dengan Polis dan RELA yang mengawal keselamatan sepanjang persidangan.





Insiden tolak menolak antara pengamal media dan Polis ini amat mendukacitakan tetapi mungkin tidak kepada opportunist politik seperti Muhyiddin dan Shafie Afdal.

Sekalipun pengamal media lebam biru mata hitam di belasah seandainya terjadi perkelahian dengan anggota polis,mereka pastinya hanya tersenyum sekalipun Muhyiddin seorang yang sukar untuk senyum melainkan sewaktu ingin tidur mengenangkan gelagat pengamal media dan perwakilan UMNO yang berjaya di manipulasi oleh beliau.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...