ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
USAHAWAN WANITA PERLU REBUT PELUANG | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Sunday 20 December 2015

USAHAWAN WANITA PERLU REBUT PELUANG


KUANTAN 19/12/2015 - Usahawan wanita perlu lebih berani mengambil peluang dengan menceburkan diri dalam bidang perniagaan untuk menambahkan pendapatan.Perubahan zaman menuntut golongan wanita berfikir bagaimana untuk memajukan diri.

"Bidang perniagaan yang terbuka luas dan wanita perlu meletakkan diri untuk tidak hanya sebagai pembeli tetapi mereka juga boleh menjadi penjual dengan menceburkan diri dalam bidang perniagaan".

"Faktor modal tidak boleh dijadikan alasan kerana pelbagai kemudahan pinjaman disediakan seperti TEKUN bagi menceburi bidang perniagaan tetapi keberanian dan kemahuan perlu ditanam di dalam diri".

"Golongan wanita merupakan pasaran yang berpotensi untuk diteroka apatah lagi bidang kecantikan yang semakin popular sekarang ini"ujar YB Dato'Shahaniza Hj Shamsuddin Pengerusi Pembangunan Wanita dan Keluarga,Komunikasi dan Multimedia Negeri Pahang.

Beliau berkata demikian sebaik sahaja ditemui selepas pelancaran Grand Stokis Pahang Q ISS Beuty di Kuantan Parade.Pada majlis pelancaran yang turut menampilkan Ifa Radziah sebagai Duta Produk itu pelbagai acara diadakan  antaranya seisi demontrasi penggunaan produk dan cabutan bertuah kepada pengunjung yang menggunakan produk kecantikan Seri Diva.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...