ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
NURUL IZAH TAK PUAS KENA BALUN BERAMAI-RAMAI | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Monday 7 December 2015

NURUL IZAH TAK PUAS KENA BALUN BERAMAI-RAMAI



Bila kerakusan meresap masuk kedalam setiap helai bulu roma apapun tidak dihiraukan lagi.Nurul Izah yang sangapkan perhatian ,perrhatian dari sesiapa sahaja dengan disebalik wajah wanita kudus walhal selagi apa yang dihajati tidak tercapai akan menggunakan kesempatan dalam kesempitan .

Jika baru-baru ini Sabah telah mengenakan' kad merah' kepadanya kerana dia adalah manusia yang tidak dialu alukan kehadirannya di Sabah berikutan pertemuannya dengan anak pengganas Sulu yang penceroboh Lahad Datu Sabah.

Kini giliran Sarawak pula yang mengambil tindakan yang sama ke atas beliau dan di usir dari bumi Sarawak sebaik tiba di Lapangan Terbang Antaraabangsa Kuching dibawah peruntukan bawah Akta Imigresen 1959/63.

Naib Presiden PKR yang baru sahaja menghabiskan episod lakonannya dengan adengan sebak separuh nyawa meminta simpati,kini hadir lagi dalam satu drama terbaru meraih simpati dengan pengharamannya untuk memasuki Sarawak .

PKR sebuah parti yang melahirkan pemimpin yang berdasarkan simpati pengundi.Meletakkan diri dan keluarga sebagai lukah untuk dipasang dimuara menunggu sahaja ikan yang menyusur arus simpati memasuki lukah.

Atas apa pun alasan Nurul Izah yang mengatakan beliau tidak boleh dihalang memasuki Sarawak kerana beliau adalah Ahli Dewan Rakyat dan ahli politik harus dibenarkan tidak mampu menarik simpati Kerjaan Sarawak.

Simpati kepada perjuangan Nurul Izah tidak perlu ada di Sarawak yang akan mengadakan Pilihanraya Negeri tidak lama lagi.Nurul Izah sebenarnya membina kerjaya politik melalui simpati terhadap diri dan keluarga,simpati tidak dibenarkan memasuki Sabah,simpati kerana tidak dapat memasuki Sarawak.

Kebulur simpati pinta dibalun saban hari oleh pengkritik kerana itulah kemahuan nafsu menggila Nurul Izah.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...