ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
JANGAN BAGI PELURU KEPADA PEMBANGKANG | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Friday 11 December 2015

JANGAN BAGI PELURU KEPADA PEMBANGKANG


KUALA LUMPUR - Seorang perwakilan Umno hari ini meminta seluruh ahli Umno‎ agar tidak memberikan 'peluru kepada pembangkang untuk menembak Umno', yang akhirnya akan memusnahkan parti.

Wakil Umno Pahang, Datuk Shahaniza Shamsuddin berkata sebaliknya, anggota parti perlu bersama-sama Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak dan barisan kepimpinan untuk menyelesaikan masalah dalaman parti dan mengukuhkan Umno.

"Marilah kita perbetulkan keadaan ini. Jangan tunggu keadaan sudah terlambat. Kita yakinkan rakyat bahawa Umno masih menjadi harapan mereka," katanya ketika membahaskan usul ucapan dasar Presiden pada hari kedua Perhimpunan Agung Umno 2015 di Pusat Dagangan Dunia Putra hari ini.

Shahaniza, yang juga Timbalan Ketua Umno Bahagian Maran, berkata yang paling penting sekarang adalah bagaimana mencari titik persamaan untuk menjernihkan kekeruhan yang menyelubungi parti. - 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...