ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
RAKAM DAN TWEET LIVE JIRAN SEDANG KESEDAPAN | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Saturday 9 January 2016

RAKAM DAN TWEET LIVE JIRAN SEDANG KESEDAPAN


PASTINYA menjengkelkan sekiranya kita berhadapan situasi di mana kita terpaksa mendengar rintihan dan jeritan kuat daripada jiran sewaktu mereka sedang ‘sedap’ bersama.

Ianya semestinya memalukan lebih-lebih lagi rintihan dan jeritan simbol kepuasan itu datangnya dari seorang wanita yang kita kenali.

Ini terjadi kepada seorang wanita bernama Stacey Ritzen di Britain, yang terpaksa menahan telinga hampir setiap masa tatkala jiran wanitanya sedang ‘sibuk’ beraksi bersama pasangannya.

Disebabkan tidak tahan dengan rengekan dan bunyi-bunyi yang mengganggunya itu, dia nekad untuk membuat rakaman secara live mengenai ‘runut’ bunyi tersebut dan memuat naik di laman Twitter miliknya.

Rakaman yang dimuat naik di laman Twitternya itu disertakan dengan beberapa kapsyen antaranya, “Who wants to hear my terrible neighbor having extremely loud sex?”
Antara posnya yang terawal mengenai insiden tersebut.

Inilah antara luahannya sewaktu menjadi saksi mendengar setiap bunyi yang dihasilkan oleh wanita tersebut setiap kali dia ‘puas’ melayan nafsunya.

Oleh yang demikian, pastikan anda sentiasa menjaga adab berjiran tidak kira apa juga situasi yang sedang anda alami. Admin pasti, wanita yang menjerit ini pasti malu sekiranya dia terbaca tweet mengenai tabiat buruknya ini. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...