ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
1,083 AHLI JKKK PAS P.PINANG DI ARAH LETAK JAWATAN | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Sunday 22 November 2015

1,083 AHLI JKKK PAS P.PINANG DI ARAH LETAK JAWATAN


Lim Guan Eng nampaknya terpaksa mencari alternatif lain untuk disamakan dengan cara beliau memerintah P.Pinang kerana gelaran Khalifah Umar Abdul Aziz kini munkin akan ditarik balik sekutu mereka dahulu iaitu PAS.

Ini berikuatan arahan terkini Badan Perhubungan PAS P.Pinang yang telah mengarahkan kesemua 1,083 ahli JKKK dari parti PAS meletak jawatan serta merta dan surat arahan utnk berbuat demikian sudah dikeluarkan.Pertkara itu telah dinyatakan oleh Pesuruhjaya PAS Negeri Muhammad Fauzi Yusof.

Menurut beliau kerajaan negeri juga berbohong berkenaan notis pemecatan daripada kerana berlaku perbezaan tarikh dimana Setiausaha Kerajaan Negeri yang bertarikh 11 Nov 2015 dan kenyataan (Timbalan Ketua Menteri I Datuk Mohd Rashid Hasnon) kata notis pemecatan berkuatkuasa pada 15 Nov 2015. Tapi keputusan mesyuarat kerajaan negeri pula kata berkuatkuasa pada 4 Nov 2015.

Beliau juga mengingatkan Saleh Man iaitu ADUN Permatang Pasir yang merupakan calon tunggal PAS dalam kerajaan negeri agar menjaga adab dan etika berparti merujuk kepada tindakan ADUN tersebut yang masih bersekedudukan dengan kerajaan negeri P.Pinang sekalipun PAS sudah mengistiharkan untuk menjadi pembangkang di.Pinang.

Adalah amat memalukan bagi seorang wakil rakyat PAS yang masih lagi kekal untuk bersama Kerajaan Negeri P.Pinang Lim Guan Eng yang telah banyak kali melukakan hati umat Islam khususnya membabitkan hukum hudud,pemecatan ahli majlis tempatan dan dana sekolah agama.

Apa gelaran baru untuk pemuja yang dahulunya menyamakan beliau dengan pemerintahan Umar Abd.Aziz .PAS baru terhantuk di batu kawan,batu kawan tetap pejal didalam kerandut tetapi dahi PAS benjol berdarah.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...