ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
ANCAMAN BUNUH ISTERI HUSAM, POLITIK MAFIA PEMBANGKANG YG MENAKUTKAN | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Wednesday 11 November 2015

ANCAMAN BUNUH ISTERI HUSAM, POLITIK MAFIA PEMBANGKANG YG MENAKUTKAN


Nampaknya warna-warni politik di Malaysia bukan sekadar kritikan,cemuhan dan fitnah tetapi lebih dari itu.Jika kehadiran pembangkang di Malaysia untuk menyuburkan demokrasi tentunya ianya amat di alu-alukan namun demi kelangsungan politik manusia sanggup melakukan apa sahaja.

Terkini seperti yang dimaklumkan oleh Salehudin Puduraya,isteri Husam Kambing menerima ancaman bunuh melalui SMS dua hari lalu dan laopran polis sudah dibuat pada hari yang sama.Walaupun begitu beliau tidak menuduh mana mana pihak yang terbabit.


Salehudin Puduraya juga mendakwa beliau turut menjadi sasaran pihak tertentu dengan menoreh tayar kereta beliau.Akibatnya kereta beliau hilang kawalan dan hampir merempuh sebuah motosikal namun beliau tidak membuat laporan polis sebalinya berkata ianya hanyalah "kerja budak-budak nakal".

Politik Malaysia semenjak kebelakangan ini semakin menjadi carca marba yang berpaksikan ketamakan ingin memegang tampuk kuasa.Beginikah kematangan berpolitik ciptaan pembangkang,era reformasi menyaksikan bagaimana nilai-nilai extremis berjaya disemai oleh ANUwar melalui PKR ,dibaja oleh DAP dan di siram oleh PAS.

Walaupun dalam sejarah politik di Malaysia mungkin ada berlaku beberapa peristiwa jenayah yang melibatkan ahli politik namun ianya tidak melibatkan penyokong parti yang taksub membabi buta.

Realitinya kini pohon politik ektremis mula membuahkan hasil.Rakyat yang diracuni dengan dakyah parti pembangkang berorentasikan kebencian mudah membuat keputusan dangkal.

Apa yang lebih mendukacitakan sanggup membelakangkan undang-undang demi mempertahankan apa yang mereka percaya dan bukannya apa yang benar untuk dipercayai.

 .


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...