ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
ISTIMEWANYA SPENDER RITA RUDANI | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Saturday 24 October 2015

ISTIMEWANYA SPENDER RITA RUDANI



Kisah Rita Rudani dan spendernya sekali lagi menjadi topik yang diperkatakan.Mungkin kerana beliau seleberiti dan bekas suaminya Aidil Zafuan adalah nama besar dalam arena bolasepak negara.Namun kisah mereka dari sebelum melangsungkan perkahwinan sehingga lah perkahwinan berakhir tetap mencuri perhatian.

"Sehelai spender aku pun kau tak pernah beli .."sila klik antara ayat Rita Rudani yang mencuri perhatian merujuk pertelingkahan dengan Aidil Zafuan bekas suaminya berhubung bayaran mutaah yang belum dilangsaikan.


Mungkin sahaja selepas ini ramai suami akan berpusu-pusu ke kedai untuk membelikan sehelai spender kerana tidak mahu apa yang menimpa Zakuan menimpa diri sendiri.

Sebagai seorang lelaki tentulah perkara sebegini amat memalukan,hanya kerana sehelai spender maruah lelaki dilelong di pasar paling murah.

Betullah kata orang ..masa bercinta semuanya indah..kentut pasangan sendiri pun wangi walaupun sebenarnya hanya tuhan yang tau betapa kembang kempisnya lubang hidung menahan bau butir nangka yang terperam dalam tali perut lalu diuraikan dalam bentut udara yang dinamakan kentut.

Bukanlah niat untuk membela Aidil Zafuan tetapi tindakan melondehkan maruah lelaki membuatkan ramai juga berpendapat tindakan ini mengundang kemarahan lelaki.

Dan bukan juga sesuatu yang mustahil jika hari ini cerita spender menjadi senjata Rita Rudani memalukan kaum lelaki barangkali esok lusa akan terpacul pula cerita "pisang"Aidil Zafuan.

Pisang yang lembik...belum apa - apa dah layu...munkin antara yang menjadi senjata terbaharu Rita Rudani menghalalkan apa sahaja tindakannya demi melepaskan amarahnya buat Aidil Zafuan tetapi tanpa di sedari dia juga seorang lelaki yang ada maruah...aku juga seorang lelaki....mungkin juga anda....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...