ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
HANYA KERANA KOTEX WANITA DIGANYANG ,3 PELAKU DITAHAN POLIS | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Wednesday 21 October 2015

HANYA KERANA KOTEX WANITA DIGANYANG ,3 PELAKU DITAHAN POLIS



Bagi jejaka yang sedang dalam perkiraan ingin menjadikan gadis Kelantan sebagai buah hati nampaknya mungkin tergendala sebentar.Manakan tidak jika ada yang terlihat bagaimana ganaznya gadis tersebut boleh menjahanamkan mana-mana lelakai yang buat lebih kurang.

Bukanlah semua gadis berperangai ala-ala gangster seperti itu namun ianya bolehlah dikira sebagai kes yang terpencil.Dimana nilainya sopan santun gadis Melayu yang lebih dikenali sebagai negeri Cik Siti Wan Kembang yang terkenal dengan keayuan dan sopan santunnya.


Kecanggihan zaman ICT ini memudahkan pihak polis menahan 3 orang gadis berusia 20 an ditahan reman.

"seorang daripada suspek telah di tahan dua hari lalu di Padang Tembak Pengkalan Chepa manakala dua lagi wanita yang dipercayai terbabit dalam insiden berkenaan ditahan di rumah mereka di Taman Sari Wakaf Mek Zainab Kota Bharu"

"kejadian dipercayai berlaku pada 15 hb October lalu dan laporan ada diterima namun menjadi viral di facebook beberapa hari lalu"ujar Ketua Polis Daerah Kota Bharu,Asisten Komisioner Rohaimi Md Isa.

Punca kejadian dipercaya hanyalah kerana mendakwa ditipu urusan penjualan kotex secara online...eeeh..!  apa daaaaa...!kotex punya pasal pun mahu gaduh- gaduh.....

p/s : Sedang hangat bercinta dengan Nealofa ni...adoiii...harap harap dia takde black belt taekwondo mahupun Muay Thai..


1 comment:

  1. yah...perilaku wanita zaman sekarang...takpatut ditiru

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...