ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
TUBUH TERTUSUK BESI SAWIT PANTANG MAUT SEBELUM AJAL | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Friday 9 October 2015

TUBUH TERTUSUK BESI SAWIT PANTANG MAUT SEBELUM AJAL


NGERI.. seorang remaja lelaki yang bakal menduduki peperiksaan PT3 minggu depan berhadapan detik cemas dalam hidup apabila besi pengail buah kelapa sawit tertusuk hingga menembusi bahu kanannya di Kampung Tebuk Jawa, Sabak Bernam, Selangor, petang semalam.

Ketika kejadian, mangsa yang dikenali sebagai Nazif dikatakan sedang sibuk memunggah kelapa sawit dari traktor ke lori.




Bagaimanapun, malang tidak berbau apabila mangsa dilaporkan terjatuh dari traktor lalu tertusuk pada sebatang besi pengail buah kelapa sawit.

Berikutan itu, remaja berkenaan terpaksa dikejarkan ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk menjalani pembedahan bagi mengeluarkan besi tersebut.

Dalam perkembangan terkini, pembedahan telah pun dijalankan dan besi tersebut berjaya dikeluarkan. Mangsa juga dilaporkan dalam keadaan stabil.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...