ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
GADIS JADI BUALAN NETIZEN MINGGU INI | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Wednesday 21 October 2015

GADIS JADI BUALAN NETIZEN MINGGU INI


Kuala Lumpur – Untuk tampil cantik menawan, satu elemen paling penting adalah merasa yakin dengan kelebihan yang dimiliki.

Mungkin itu kesimpulan kisah gadis cantik yang tiba-tiba menjadi tumpuan pengguna media sosial sejak minggu lalu.

Dikenali sebagai Fara Juliana, remaja berusia 16 tahun ini menjadi perhatian netizen apabila gambarnya yang diambil tiga tahun lalu dibandingkan dengan penampilannya hari ini oleh sebuah portal hiburan.

Laman Instagram Easy Peasy Scarf, dalam satu status yang dimuat naik menjelaskan Fara yang juga model selendang jenama tersebut, hakikatnya adalah seorang gadis biasa.

Suatu ketika dahulu, Fara aktif dalam kegiatan sukan yang membuatkan kulitnya bertukar gelap namun perubahan mula nampak ketara selepas dia meninggalkan bidang itu.

Status itu turut menafikan Fara ada mengambil makanan tambahan seperti kolagen.

Gambar yang diambil untuk promosi dan sebaran jenama Easy Peasy Scarf pula sedikit sebanyak telah dibantu dengan suntingan Photoshop, yang merupakan perkara biasa bagi mana-mana promosi produk fesyen dan kecantikan.

Status itu juga menyebut gadis muda bukan sahaja perlu tampil cantik, tetapi lebih penting mereka juga perlu mempunyai pendidikan dan kebijaksanaan. – Astro Awani

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...