ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
ABBY ABADI KONGSI KISAH ATAS KATIL...WOW..! | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Thursday 10 September 2015

ABBY ABADI KONGSI KISAH ATAS KATIL...WOW..!


Oztazah Abby Abady memang hangat..sentiasa ada cerita sensasi yang sering dikongsi bersama.Kisah selebriti yang bertukar menjadi Ostazah Mee segera yang enak menjadi santapan.Apatah lagi kisah rumahtangga beliau yang sentiasa beralih mencari pucuk muda.

Terkini beliau berkongsi adengan "shopping di atas katil "bersama peminatnya di instagram.Mungkin inilah sahaja cara beliau untuk terus berada dalam arus perdana dengan menjaja kisah peribadi.Bagi Oztazah Mee segera kalau tak hot mana lah nak "uuuuumph...!"


Terharu dengan luahan suaminya di Instagram, Abby dalam masa yang sama turut membalas kenyataan suaminya di laman sosial itu dengan cukup romantis.

“Alolololoooo.. So suweettt!!! Terima Kasih juga buat suami @jaiezzany kerana menerima si dobokkkk ini seadanya. hehe… Dobok ‘limited edition’ ok hehe.. Malu dah nak ambil gambar sbb badan dah macam guni berassss”

“Apapun, nak pesan: Suamiku @jaiezzany jangan berangan ditempat kerja k. Balik nanti kita shopping atas katil k hehe… (Jangan bgtahu org shopping kt mana.. Nanti dorg tiru hahaha,” antara ayat yang ditulis Abby di Instagramnya.

Mungkin juga apa yang dimaksudkan Abby adalah untuk shopping online di atas katil. Maklumlah, zaman sekarang mahu membeli belah di mana-mana pun boleh. Malah peminat juga menyatakan mereka sangat manis bersama. Apa pun, semoga pasangan ini bahagia till Jannah.

P/S - Masa tengah suka semuanya so sweet...kalau dah tak suka...eeerhm...cakar harimau lah jawabnyeeee...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...