ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
TERKINI...! 453 JEMAAH HAJI TERKORBAN ,719 CEDERA TRAGEDI REMPUHAN MINA | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Thursday 24 September 2015

TERKINI...! 453 JEMAAH HAJI TERKORBAN ,719 CEDERA TRAGEDI REMPUHAN MINA


Angka korban rempuhan haji di Mina kini mencecah 453 orang manakala 719 dilaporkan cedera.Operasi menyelamatkan mereka yang terlibat sedang dijalankan oleh Jabaran Pertahanan Awam Saudi Arabia.

Kejadian yang berlaku di Street 2014 di Mina.Street 204 di Mina adalah salah satu dari dua jalan utama yang menghubungkan kawasan perkhemahan Jamarat dimana para jemaah haji mengerjakan ibadah melontar.


P/S : TAKZIAH DAN ALFATIHAH BUAT JEMAAH YANG MENINGGAL DUNIA.SAMA SAMALAH KITA BERDOA AGAR JEMAAH HAJI DARI MALAYSIA TERSELAMAT DARI TRAGEDI TERSEBUT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...