ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
GURU WANITA TELAMPAU LAKUKAN HUBUNGAN SEKS DENGAN PELAJAR LELAKI 15 TAHUN | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Wednesday 30 September 2015

GURU WANITA TELAMPAU LAKUKAN HUBUNGAN SEKS DENGAN PELAJAR LELAKI 15 TAHUN



Akibat tidah dapat menahan nafsu gelora seorang pembantu guru menjadikan seorang murid yang hanya berumur 15 tahun sebagai pemuas nafsunya.Kejadian itu berlaku selama dua bulan dan akibat perbuatan dia mendakwa telah mengandung.


Mungkin tidak tahan dengan godaan pembantu guru tersebut, murid itu dikatakan telah melakukan seks sebanyak 50 kali di Oldham Greater Manchester tanpa menggunakan kondom.


Berriman,30, seorang pembantu guru di Abraham Moss Community School yang mempunyai 1,600 murid mengaku atas dua tuduhan mengadakan aktiviti seksual dengan kanak-kanak.

Akibat hubungan intim mereka,anak perempuan Berriman yang berumur dua tahun telah memanggil beliau sebagai ayah.Hubungan mereka bermula bila Berriman meminta nombor telefon beliau melalui facebook .


Beliau telah dibawa bersiar-siar dengan kereta dan menonton televisyen bersama.Perhubungan mereka semakin rapat sejak dari itu dan sering berhubung melalui telefon sepanjang masa.

Hubungan seks antara pembantu guru yang mengajar subjek matematik dan Inggeris itu akhirnya telah didedahkan kepada adik beliau sebelum dimaklumkan kepada ibu kanak-kanak tersebut sebelum menghubungi Childline

Berriman telah dihadapkan ke Mahkamah Manchester Crown dan mengakui tuduhan salahlaku seks namun perbicaraan masih berjalan dan berkemungkinan dijatuhkan hukuman melakukan kerja kebajikan tanpa apa-apa bayaran selama 250 jam.

Tahun lepas 2 orang guru telah digantung tugas oleh Jabatan Pendidikan kerana kesalahan menjalinkan hubungan terlarang dengan pelajar.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...