ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
Kamera Tersembunyi Di Tandas UIA, Pelaku Ugut Sebar Rakaman | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Thursday 25 September 2014

Kamera Tersembunyi Di Tandas UIA, Pelaku Ugut Sebar Rakaman


Antara perkara paling kecoh diperkatakan penuntut UIA bulan ini mungkin isu penemuan kamera tersembunyi yang diletakkan dalam tandas perempuan.

Kamera itu ditemui dalam sebuah tandas di kafeteria Kuliyyah Pendidikan, beberapa hari lalu.

Perkara tidak bermoral ini menimbulkan keresahan dalam kalangan penuntut dan kini pelakunya masih dalam siasatan.

Bagaimana pun hari ini, Facebook Ma’ruf Club IIUM telah memuat naik status tentang tindakan biadap pihak tertentu mengugut akan menyebar dan menjual rakaman kamera tersebut.



Sudah tentu, ugutan sebegini akan membuat para penuntut akan lebih kecut perut jika mereka antara mangsa aniaya yang telah dirakam.

Diharapkan pihak berkuasa dapat mengesan dan mengambil tindakan terhadap pihak yang melakukan perbuatan ini seberapa segera.

Untuk kaum hawa, ini panduan agar anda tidak menjadi mangsa kamera tersembunyi di tandas awam:



Hati-hatilah, pada zaman sekarang kamera tersembunyi boleh diperoleh dengan mudah jadi tak mustahil ada pihak sangap menggunakannya untuk tujuan jahat. – MYNEWSHUB


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...