ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
Alvin Tan: Blogger Seks Cabar PM, Zahid Hamidi & KPN Di Facebook!! | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Sunday 28 September 2014

Alvin Tan: Blogger Seks Cabar PM, Zahid Hamidi & KPN Di Facebook!!


Alvin Tan Blogger lucah terlalu biadap!Itulah yang boleh dikatakan terhadap tindakan blogger seks yang melarikan diri dari Malaysia ke Amerika Syarikat di saat kes mahkamahnya belum selesai, Alvin Tan.

Tak cukup dengan melarikan diri Alvin meneruskan perangai jahatnya mengusik keharmonian Malaysia dengan memuat naik status menghina negara ini di Facebook bersama kapsyen ‘fuck UMNO’ dan gambar dia menunjukkan jari tengah.




Dia menggambarkan kononnya rakyat negara ini hidup dalam ketakutan kerana ramai yang telah ditahan atas Akta Hasutan semata-mata meluahkan pendapat di media sosial yang bertentangan dengan kehendak kerajaan atau UMNO.

Ini adalah satu pembohongan jitu oleh seorang aktivis seks yang sudah lama mahukan kebebasan untuk berkongsi gambar kemaluan di Facebook.


Nampaknya jika sebelum ini Alvin menggugat maruah agama Islam dengan menggunakan babi sebagai hidangan berbuka puasa kali ini dia bertindak lebih jauh apabila memfitnah pemimpin tinggi negara termasuk Perdana Menteri dengan ayat yang sukar dimaafkan.

Tak cukup dengan penghinaan menggunakan perkataan mencarut Alvin turut mencabar supaya hukuman diambil ke atas dirinya.

Memang langsi habis nampaknya dia bila berada depan keyboard dan di luar dari Malaysia. Rasa dah selamat sangatlah kot bila berada di negara Barat yang diharapkannya akan memberi suaka politik kepadanya tu.

Tinjauan kami mendapati rata-rata rakyat Malaysia cukup berang membaca status Alvin dan mengalu-alukan pemergiannya dari negara ini sebagai pengecut.

Biarpun ada juga komen daripada beberapa spesis Alvin yang bermuka tak malu kerana masih menetap di negara ini, tindakan Alvin turut dikecam warga luar negara.

Kami percaya mana-mana rakyat Malaysia yang sayangkan negara ini akan berasa tersirap darah membaca status Alvin.

Ia bukan lagi tahap menghina tetapi mencabar kedaulatan tanah air malah dalam satu komen Alvin mengakui dia masih belum ditangkap kerana ‘UMNO’ berlembut kepadanya.

Tapi bila dah sampai ke tahap ini apakah kita masih perlu berlembut dengan pengkhianat negara yang pernah berpura-pura meminta maaf kepada rakyat Malaysia kononnya kesal atas perbuatannya? –

P/S - Erti kebebasan tanpa sempadan dengan bebas melakukan apa sahaja dengan alasan hak asasi yang di perjuangkan Pakatan Rakyat melahirkan mula membenihkan hasil dan Alvin Tan adalah ikon bagi perjuangan mereka.

SUMBER


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...