ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
#PRKROMPIN INGAT PAS INGAT U TURN..KRIIIK..! ..kRIIIK..! | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Friday 1 May 2015

#PRKROMPIN INGAT PAS INGAT U TURN..KRIIIK..! ..kRIIIK..!



Kita masih tertanya tanya tentang penyebaran cek yang bernilai 2.5 juta ni,Saja nak tanya sebagaimana yang Tun M tanya..apakah merupakan satu kesalahan bertanya tetapi sejuta persoalan yang timbul jika tidak dijawab dan sehingga sekarang tiada penafian.

Jika Tun M bertanya maka akan ramai yang respon seolah olah menuduh .Namun bagi rakyat marhaen seperti kita bertanya bukan menuduh tetapi ianya tetap memerlukan jawapan kerana bukan Tun M sahaja berhak bertanya dan mahukan jawapan.

Jika jawapan tak diberikan maka mudahlah rakyat membuat kesimpulan tentang apa saha ja yang ditanya itu merupakan satu kebenaran.Penafian sahaja pun belum cukup kerana alasan orang politik yang paling menuduh pihak lain yang sengaja menimbulkan provokasi.

Jika dilihat pada awalnya bermain tarik tali seolah olah tiada siapa dapat menghalang Ketua Dewan Pemuda PAS dan PAS Permatang Pauh itu sendiri hanya akan menerima arahan dari Presiden PAS berhubung permintaan agar AMK Keadilan menarik balik segala kenyataan berhubung hudud dan kritikan terhadapa Presiden PAS.

Namun PAS Kawasan Permatang Pauh dan Ketua Pemuda PAS Permatang Pauh lupa bahawa permainan licik PKR dan DAP mempergunakan PAS untuk terus mendominasi Pakatan Rakyat dan sebagai bahan pencuci najis Pakatan Rakyat ... PAS merelakan diri.PAS P.Pinang mula mula membuat U turn dan dikuti pula DPP Permatang Pauh yang ternyata tidak mampu menongkah arus bila telinga mereka mudah sahaja ditarik dikhalayak ramai.

Mungkin calon PAS PRK Rompin merasakan ianya tidak ada kena mengena dengan mereka tetapi harus diingat sebarang perkembangan politik tidak sahaja berdasarkan sentimen setempat tetapi di isu di peringkat nasional seperti penyebaran cek bernilai RM 2.5 juta ini mengajar supaya PAS jangan mengajar anak berjalan lurus kerana PAS sendiri seperti ibu ketam yang cuba mengajar anaknya berjalan lurus...sampai disuatu ketika buat U turn...

Masa buat keputusan memboikot PRK Permatang Pauh tanpa segan silu buat sidang media tetapi bila ditanya perihal cek RM 2.5 juta kenapa masih tak panggil wartawan untuk membuat penafian..?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...