ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
#PRKROMPIN : PEMUDA PAS PERMATANG PAUH TOLAK PAKATAN RAKYAT. PEMUDA PAS ROMPIN ADA BERANI....!!! | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Saturday 2 May 2015

#PRKROMPIN : PEMUDA PAS PERMATANG PAUH TOLAK PAKATAN RAKYAT. PEMUDA PAS ROMPIN ADA BERANI....!!!


Masih ada rupanya sepuntung dua dalah mereka yang dikatakan dalam jemaah PAS ini yang mengenali erti istiqamah perjuangan berbanding ahli yang lain.Kerandut telor meraka yang semakin mengecil..kemaluan entah kemana letaknya.Presiden parti di hina kafir harbi DAP..masih jua berdolak dalih menyokong pakatan rakyat.


Dikatakan ada 10 ribu pengundi PAS di Permatang Pauh akan memboikot PRK Permatang Pauh dengan tidak keluar mengundi ataupun melakukan undi rosak sebagai bantahan akar umbi berkenaai isu hudud yang menjadi duri dalam daging Pakatan Rakyat sehingga presiden PAS dihina dan dimalukan.

Pemuda PAS Rompin buat buat tak nampak dan pekakkan telinga sahaja kerana menyokong membuta tuli adalah syarat menjadi balaci tunggangan DAP dan PKR.Penat berjuang panjat pokok tualang pasang bendera PAS..hakikatnya suara akar umbi DAP dan PKR campak dalam bakul sampah tunggu alam flora datang kutip.Nak bantah...huhuhu...ada berani ke..takut nanti terkencing dalam seluar...baru AMK yang batuk kalau Presiden PKR Jijah Kipas Lipas yang bersin..alamatnya..setahun Pemuda PAS Rompin jadi gagap..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...