ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
#PRKRompin HIMPUNAN PERDANA SELAMATKAN FELDA DIBATALKAN .? MAT SABU SENTAP..KRIIK...!.KRIKK..! | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Monday 27 April 2015

#PRKRompin HIMPUNAN PERDANA SELAMATKAN FELDA DIBATALKAN .? MAT SABU SENTAP..KRIIK...!.KRIKK..!


PAS menerima tamparan hebat kerana kegagalan Himpunan Perdana Selamatkan FELDA2.0 yang dianjurkan oleh Persatuan Anak Peneroka FELDA Kebangsaan (ANAK) malam semalam.Kemuncak acara Himpunan Perdana Selamatkan FELDA sepatutnya ditutup secara rasminya oleh Naib Presiden PAS Mat Sabu terpaksa dibatalkan di saat saat akhir.


Menurut sumber sumber yang dipercayai pembatalan program Himpunan Perdana Selamatkan FELDA 2.0 adalah akibat timbul rasa tidak puas hati puak PRO Ulama atau PRO  UG yang dikatakan kurang senang apabila upacara tersebut menampilkan Mat Sabu.Calon PAS pada PRK Rompin kali ini adalah penyokong kuat Presiden yang sedang berhempas pulas membersihkan pengaruh  Mat Sabu dan puak yang dikatakan golongan profesional,Anwarinas dan PASMA.


Mereka tidak mahu Mat Sabu menggunakan kesempatan di PRK Rompin untuk melakukan kempen pemilihan PAS yang sedang berlangsung.Akibat daripada itu dikhabarkan berlaku kekecoohan antara Mazlan Aliman dan penyokong pro ulama memaksa ia mungkin dipindahkan di FELDA Selancar 2 yang menerima Mat Sabu untuk melakukan upacara penutupan Himpunan Perdana Selamatkan FELDA 2.0.

Ada bagusnya Himpunan Perdana Selamatkan FELDA 2.0 ini ditukar tajuk menjadi Himpunan Selamatkan Presiden PAS yang semakin tidak mendapat kepercayaan ahli ahli PAS khususnya golongan yang pro pakatan rakyat..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...