ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
#PRKRompin MAT SABU DILARANG BERCERAMAH DI PRK ROMPIN ..PAS MAKIN TERTEKAN | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Wednesday 22 April 2015

#PRKRompin MAT SABU DILARANG BERCERAMAH DI PRK ROMPIN ..PAS MAKIN TERTEKAN


Pergeseraan antara puak ulama dan Pro Pakatan tidak dapat disembunyikan lagi bilamana dikatakan sudah ada arahan supaya cawangan cawangan PAS tidak menjemput mereka Pro Pakatan berceramah diatas pentas PRK Rompin.Antara nama yang jelas dipulaukan kali ini ialah Mat Sabu.

"Jadinya, yang akan berkempen di Rompin tu hanyalah manusia-manusia macam Nasrudin Hassan At Tantawi, Nik Mohamad Abduh, Ustaz Mohd Khairuddin At-Takiri, Ustaz Ahmad Dusuki Abd Rani sahaja.


“Biarlah puak-puak ni je yang berceramah di Rompin. Kita tengok lah jutaan manusia yang akan mendengar ceramah mereka,.." menurut sumber dalaman PAS yang dikenali sebagai Tulang Besi atau Abdul Rahman Talib .




Kemenangan calon PAS sekarang sebagai YDP PAS Rompin iaitu Nazri Ahmad adalah dengan bantuan golongan yang Pro Ulama dalam PAS.Berdasarkan hubungan baik dengan Mokhtar Senik yang juga guru kepada Ahmad Nazri.Dendam kesumat jelas terpancar bagi pihak yang Pro Pakatan yang mendakwa kebanyakan dari mereka telah disisihkan dalam jawatan parti sewaktu pemilihan yang berlaku sekarang dan Rompin adalah salah satu daripadanya.


Golongan yang Pro Ulama yang dikatakaan ustaz-ustaz ini terpaksalah melakukan kerja-kerja tambahan sempena musim PRK ini dari panjat pokok kelapa memasang bendera dan mengutip derma tin Milo sehinggalah berkorban harta benda demi memenangkan calon PAS PRK Rompin yang Pro Ulama.Ustaz kena minum banyak tongkat Ali lah kali ini..bukan sekadar memegang remote kontrol seperti Tuan Presiden parti.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...