ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
#PRKRompin CALON PAS DAKWA PENEROKA TIDAK PANDAI DIDIK ANAK | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Monday 27 April 2015

#PRKRompin CALON PAS DAKWA PENEROKA TIDAK PANDAI DIDIK ANAK



Keghairahan calon PAS berkempen dan mendapatkan publisiti pada PRK Rompin kali ini bagaikan kacang lupakan kulit.Lupa segala galanya cuma yang terbayang dimata hanyalah undi tanpa menyedari apa yang terpacul dimulut mereka.Walaupun berserban dan berkopiah putih sepanjang masa tetapi tidak menjamin mulut meraka seperti yang kita gambarkan.


Ketika ditemubual oleh  wartawan MStar calon PAS PRK Rompin Nazri Ahmad tanpa segan silu menghina peneroka yang gagal memberikan pendidikan sempurna kepada anak anak meraka yang mendorong kepada gejala sosial yang tidak sihat.


Apakah hak beliau boleh menilai bahawa peneroka tiada berpendidikan tidak memberikan pendidikan yang sewajarnya kepada anak anak.Apakah hanya beliau anak peneroka yang berpendidikan..?

Berpuluh ribu sudah anak peneroka yang berjaya dalam pendidikan dengan melanjutkan pelajaran dan ada diantara mereka sebenarnya lebih tinggi pendidikan dan akhlaknya yang tidak pernah mendabik dada dengan segala yang mereka miliki.

Sekalipun peneroka kurang berpendidikan adalah tidak wajar membandingkan peneroka dengan ibu bapa dibandar,Ianya satu penghinaan yang keterlaluan.

Belumpun bergelar wakil rakyat sudah gtunjukkan belang sebenarnya...entah lah jika ditakdirkan menjadi wakil rakyat...peneroka akan menerima penghinaan yang lebih teruk dari ini hanya kerana peneroka dikatakan tiada pendidikan dan gagal mendidik anak-anak.

Seolah olah segala masalah sosial yang terjadi sekarang berpunca dari ibu bapa peneroka yang tidak tahu mendidik anak-anak mereka.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...