ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
AWAS...! TUDUNG BERBENTUK SALIB DIPASARAN | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Tuesday 9 June 2015

AWAS...! TUDUNG BERBENTUK SALIB DIPASARAN



Umat Islam diminta berhati hati ketika membeli telekung di pasaran yang mempunyai corak berbentuk salib.Keghairahan wanita membeli tudung yang mempunyai warna dan corak menyebabkan mereka akan mudah terpedaya.

Perkara ini dinyatakan oleh Menteri Pembangunan Masyarakat dan Hal Ehwal Pengguna Datuk Jainah Ahmad mengingatkan khususnya wanita Muslim yang ingin membeli telekung supaya lebih berwaspada.

Jabatan Kemajuan Hal Ehwal Islam Sabah akan melakukan tindakan bagi menghalang pemasaran telekung sedemikian bagi menjaga kesucian agama dan akidah umat Islam.

Peniaga juga dinasihatkan supaya lebih bertanggungjawab dengan meneliti terlebih dahulu corak pada telekung yang ingin dipasarkan supaya tidak menimbulkan kegusaran kepada umat Islam dan menepati kehendak syariat agama Islam


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...