ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
Ku Relakan Burung Punai Ku Buat Gadis Dan Anjing 18SX | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Tuesday 21 October 2014

Ku Relakan Burung Punai Ku Buat Gadis Dan Anjing 18SX


Retak seribu hatiku takkala melihatmu gadisku,bermesra bersama si dia.Si dia dibelai..disentuh,diusap sambil kau membelali rambutnya tanpa rasa malu.Dari raut wajahmu yang penuh keasyikan mendakapnya aku tahu kau bahagia sekali hingga lidahmu terjelir keluar begitu juga sidia.Kalaupun bukan diranjang rakusnya dirimu membakar kasih sayang insan melewati batasan.Aku juga bisa kau perlakukan seperti sidia asalkan kau mahu..aku juga mampu menjelirkan lidah yang basah ghairah walaupun akumenyedari kekurangan diri ini tanpa banyak bulu yang mampu membuat kau terdampar kepuasan.

Gadis dan Anjing..

Suka sekali aku mendengar lagu Gadis dan Bunga tapi akhir-akhir ini lagu Gadis dan Anjing berjaya mengungguli carta lagu kebebasan.Begitu juga Filem Gadis dan Anjing yang berjaya memecah punggung Melayu dibalik kebaya dan baju kurung.Tiket menyaksikanmu beraksi bersama anjing terlajak laris.Mukamu yang putih hatimu yang hitam menjadi siulan anak muda.Bukanlah mustahil suatu waktu nanti kau akan menjadi ikon Tudung Fareeedaa Berbulu Anjing yang bertingkat bulu menghiasi majalah Anjingku Anjingmu Jua,Mangga Di Makan Anjing,Nona Nona Anjing.Begitu juga di dada dada akhbar tabloid  seperti Keadilan Untuk Anjing.Jangan lupa pula untuk edisi ujibakat Akademi Fantasi Anjing musim depan..kau pasti mendapat undian terbanyak dari tauke-tauke anjing sambil pujian dari juri profesional Syed Azmie AlHabshi yang dikatakan bakal menerbitkan program realiti terbaru" Kalau Anjing Boleh Babi Pun Boleh".

Gadis dan Anjing...

Aku sedar siapa diriku sekarang bukan siapa-siapa dihatimu.Aku terbuang jauh ke dasar lautan budaya.Kau dipuncak kemasyuran Gunung Bulu Anjing..dari kejauhan kau menjelirkan lidahmu yang basah sambil menganjingkan aku.Aku rela bertemankan lautan adat resam cuma sebelum aku melambaikan salam perpisahan ingin sekali kuhadiahkanmu barang kesayanganku buat penemanmu sekiranya aku pergi nanti.Burung Punai kesayayanganku ini telah lama aku pelihara dengan penuh kasih sayang disangkar emas.Tidak pernah kubiarkan orang lain menyentuhnya kecuali aku.

Dengan rela hati aku ingin kuhadiahkan burung punai kesayanganku buat mu.Kau pasti tersenyum puas bila membelainya dengan penuh kasih sayang berbanding anjing itu.Burung Punaiku ini juga dahagakan kasih dan belaian manjamu..usapan dan belaianmu nanti akan lebih bererti buat peneman kegersanganmu.Jangan kau anggap hanya air liur anjing itu mampu membuatkan kau basah dengan kasih sayang..burung punai yang ingin kuberikan padamu juga bisa membasahkan kegersangan hatimu.Aku rela......



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...