ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
Perkahwinan Misteri Lelaki Dakwa Kahwini Makhluk Halus | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Saturday 11 October 2014

Perkahwinan Misteri Lelaki Dakwa Kahwini Makhluk Halus


Ramai yang sukar mempercayai tetapi apa sahaja perkara yang dianggap luarbiasa akan menarik perhatian.Alam mistik yang penuh dengan tandatanya dan pelbagai persoalan yang tidak terjawab dek akal namun itulah yang berlaku kepada seorang lelaki yang mendakwa telah berkahwin dengan makhluk halus.

Kisah cinta ini pasti membuatkan anda kehairanan kerana seorang lelaki dari Indonesia baru sahaja melangsungkan perkahwinannya semalam (8/10/2014) bersama makhluk halus.

Entah apa lah dibenak fikirannya hingga beliau ingin mengahwini makhluk halus itu.

Bagus Kodok Ibnu Sukodok, 63 mendakwa makhluk halus yang menjadi isterinya itu bernama Roro Setyowati telah bertemu lima tahun lalu ketika Kodok memasuki sebuah hutan di Jawa Timur .

Katanya saat pertama bertemu Roro ,makhluk halus itu mengenakan penampilan pakaian adat Jawa dan hanya berparas biasa.

Selepas kejadian itu, beliau tidak lagi berjumpa Roro tetapi makhluk itu sentiasa mendekati beliau dengan hanya menggunakan suara.

“Awalnya takut, bau wangi, mendengar suara, tetapi lama-lama biasa.” Kata Pak Kodok

Uniknya, menurut Pak Kodok makhluk itu sentiasa membisikkan kepadanya dengan menasihati supaya melakukan perkara-perkara yang positif.

Sehingga Pak Kodok mengaku dirinya semakin berubah ke arah kebaikan kerana sering dinasihati oleh Roro.

Kerana berharap dapat melihat Roro lagi, Pak Kodok turut meminta bantuan pengamal paranormal tetapi tidak berjaya dan dia hanya mendengar suara Roro sahaja.

Siapa sangka majlis perkahwinan Pak Kodok bersama makhluk halus itu berjalan lancar hinggakan majlis itu menjadi pesta budaya di daerahnya.




Majlis itu turut disempurnakan oleh pengamal paranormal dan disaksikan oleh ribuan penonton termasuk pihak berkuasa pemerintahan Ngawi bagi melihat acara yang dianggap unik ini.

Pelik sungguh mendengar kisah percintaan Pak Kodok ini, percaya atau tidak terpulanglah


SUMBERP/S ~ Bagi lelaki yang dah tak tertanggung dengan kos sara hidup dengan alasan pelbagai cengkadak bolehlah pergi berguru dengan Pak Kodok ni..muka tak hensem mana tapi dapat kahwin puteri bunian.Jimat belanja dapur dan tak perlu fikir kemana nak shopping dihujung minggu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...