ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
Kemaluan DiKerat Kerana Merogol | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Monday 13 October 2014

Kemaluan DiKerat Kerana Merogol

Kumar kini tenat, selepas dia dibelasah dan kemaluannya dipotong penduduk kampung yang berang. - Foto India Post
Seorang lelaki yang ditangkap ketika cuba memperkosa gadis belasan tahun, kini tenat di hospital, selepas kemaluannya dipotong orang ramai menggunakan pisau pemotong daging.

India Post melaporkan, Suresh Kumar ditangkap penduduk di Rajashtan, negeri di barat laut India, selepas terdengar jeritan mangsa meminta tolong.

Orang ramai bertindak mengheretnya ke kedai menjual daging dan memukulnya dengan kayu selama sejam, sebelum memotong kemaluannya, selepas ternampak lelaki berusia 40 tahun itu memeluk gadis belasan tahun itu.

Mereka kemudiannya membuang kemaluan lelaki itu ke tengah jalan dan membiarkan dia meraung kesakitan.

Menurut saksi, Aamir Dhawan, tidak ada orang yang menghulurkan bantuan kepada lelaki itu, kerana mereka mahu dia dihukum atas jenayah seks.

“Keganasan terhadap wanita sudah berleluasa di negara ini, dengan mangsa diperkosa dan digantung. Sudah tiba masanya kita bertindak mengajar mereka yang terbabit.

“Kejadian ini adalah mesej kepada orang ramai, jika anda melakukannya, anda akan dihukum,” katanya.

Bagaimanapun, polis berhasrat menahan penduduk yang terbabit dalam menghukum Kumar.

“Mereka tidak boleh bertindak sesuka hati. Negara ini ada undang-undang. Kami meminta mereka yang menyerang Kumar menyerah diri, sebelum kami menangkap mereka,” kata jurucakap polis tempatan.

Kumar dibawa ke hospital dan keadaannya dikatakan tenat, sementara gadis yang cuba dirogolnya diberi kaunseling.

Julai lalu, seorang lelaki mati, sementara dua lagi parah, selepas mereka dituduh merogol dan menggantung seorang kanak-kanak tujuh tahun di atas pokok, di sebuah kampung di Benggala Barat.

Penduduk kampung yang berang, bertindak menyerang seorang lelaki ‘alim’ bersama dua rakannya, sebelum memukul mereka.


P/S~ Huh..abis anu..dah tak boleh nak mengganas lagi..lepas ni kalau tengok awek ..air liur je lah agaknya yang melelah..ada berani..sendiri mau ingat

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...