ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
KALKULATOR SPRM MAMPU KIRA RM 2.6 B NAJIB TAPI ROSAK BILA KIRA RM 6.5 JUTA LIM GUAN ENG? | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Friday 18 March 2016

KALKULATOR SPRM MAMPU KIRA RM 2.6 B NAJIB TAPI ROSAK BILA KIRA RM 6.5 JUTA LIM GUAN ENG?


Tokong Lim mampu tersenyum lagi kerana beliau memiliki segala ilmu silapmata yang jarang jarang ditemuai dikalangan ahli politik.
Jika mantan MB Selangor Dato Seri Khir Toyo diheret ke penjara kerana tuduhan rasuah rakyat Malaysia yang dahagakan keadilan masih ternanti nanti apakah akan ada pendakwaan berpilih.

Siapa menduga membeli pada harga murah dari pasaran adalah salah bagi ahli politik BN tetapi tidak bagi ahli politik pembangkang seperti DAP.

Jelas sekali ini menunjukkan ada sesuatu yang tidak kena dan harus diambil perhatian bahawa kini ada dikalangan pihak yang menjalankan penguatkuasaan lebih cenderung melihat pemimpin kerajaan dimalukan berbanding kesungguhan menegakkan keadilan.

Rumah bunggalow di George Town yang pada awalnya berharga RM 2.5 juta pada tahun 2008 telah dilakukan pengubahsuaian dan dijual kepada Lim Guan Eng tahun lalu dengan harga RM 2.8 juta iaitu hanya peningkatan RM 300 ribu sahaja.

Jika dinilai harga semasa bunggalow  tersebut dikatakan bernilai RM 6.5 juta menunjukkan adalah mustahil bagi tanah yang bernilai di George Town itu dijual kepada Tokong Lim pada harga hanya RM 270 sq.ft.

Barangkali Superb Kalkulator di perlukan oleh SPRM untuk mengira angka RM 6.5 juta dan yang peliknya kalkulator SPRM mudah sahaja mengira RM 2.6 billion yang dikaitkan dengan Najib Tun Razak....

Entahlah...silap mata atau mata yang silap....jom mandi kolam renang musim panas ni tapi bukan di rumah Tokong Lim yang tiada kolam renang......


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...