ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
KENAPA KEMARUK SANGAT LENDIRRR AMBIGA DAN MARIA CHIN ..? | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Thursday 20 October 2016

KENAPA KEMARUK SANGAT LENDIRRR AMBIGA DAN MARIA CHIN ..?


Kehebatan lendir Ambiga dan Maria Chin memang sukar untuk ditolak oleh penyokong BERSIH.Mengalahkan ketagihan ketum penyokong BERSIH rela meneguk jika banyak dan menjilat jika hampir kering.Betapa ketagihan ini bisa menghilangkan mata hitam menahan keasyikan dan keenakan hingga hilang kewarasan dalam membuat pilihan.


Menyedihkan buat rakyat Malaysia terutama Melayu Islam yang menjadi penyokong BERSIH atau lebih dikenali dengan baju kuning menjadikan manusia seperti Ambiga dan Maria Chin sebagai pemimpin mereka.

Apakah sudah tiada sangat pemimpin Melayu yang mampu membuat perubahan?Tiada pilihan langsung tersedia dan terhidang melainkan dua manusia yang bernama Ambiga dan Maria Chin?

Mujurlah parti PAS cepat tersedar dari ketagihan lendir Ambiga dan Maria Chin dan tidak lagi mahu hidup menjalinkan hubungan kelamin sebagai sebuah parti bersekutu Pakatan Harapan.

Barangkali batang hidung PAS yang selama ini tersumbat kini kembai berfungsi bila sahaja mula terbau hanyirnya lendir yang selama ini.Terperangkap dengan DAP yang menjadi Tauke Lendir,PAS kini mula menjarakkan diri dan penyakit berjangkit yang bakal dihidapi jika tersu berada diranjang yang sama dengan Pakatan Harapan.

Ambiga dan Maria Chin bukan sesiapa tetapi hanyalah perkakasan politik anasir luar yang mahu melihat baju kuning dan baju merah bertempur lalu menimbulkan provokasi menunjukkan kerajaan sudah hilang kawalan.

Pengalaman politik di Thailand wajar menjadi rujukan rakyat Malaysia apabila dua kumpulan baju kuning dan baju merah bertempur,anasir asing akan mula menyusup masuk dengan idea dan wang ringgit mencurah bagi menjayakan "order dunia antarabangsa kontemporari"






1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...