ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
BILAKAH KOLEKSI HIMPUNAN FITNAH RAFIZI BERAKHIR...? | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Wednesday 11 January 2017

BILAKAH KOLEKSI HIMPUNAN FITNAH RAFIZI BERAKHIR...?


Dalam dunia politik, fitnah akan dibawa oleh mereka yang benci,disebarkan oleh mereka yang menipu dan akan dipercayai oleh orang gila.Rafizi adalah terkehadapan dikalangan  ahli politik pembangkang yang dalam dirinya penuh dengan kebencian.

Fitnah yang dihasilkan dari kilang kilang PKR ini disebarkan dengan mudah dengan kepesatan teknogi maklumat oleh mereka yang dalam dirinya mempunya DNA penipu yang mengalir dalam pembuluh darah selagi bernafas .Penipu-penipu ini secara terancang menyebarkan melalui jentera parti pembangkang dan dikutip secara borong oleh portal yang pro mereka seperti mereka yang terkenal sebagai Sole Distributer Fitnah Malaysia seperti Meloyakini.

Bukanlah anih pula di Malaysia lahirnya mereka yang hadam akan berita fitnah yang dihidangkan adalah terdiri dari mereka yang gila sahaja.Mereka berselera sahaja makan didalam jamban politik pembangkang.

Bagi memenuhi permintaan orang yang gila yang kelaparan sajian ulam ulaman kebencian,Rafizi umpama cheff masakan yang mempunyai resepi ini semua.Enak dimakan begitu sahaja walaupun digaul dengan kaki oleh Rafizi.

Berita panas disediakan dan disebarkan mengalahkan maggie mee malah kurang 2 minit untuk disuap tanpa soal dan selidih terlebih dahulu kerana tembolok orang gila mampu bekerja tanpa dikisar dan diperhalusi untuk dihadamkan.

Jika mahu disenaaikan banyak sekali deretan berita fitnah yang dicipta oleh Rafizi dan yang terkini mengenai projek MRT .

-mendakwa kos bagi MRT1 SBK sebanyak RM 21 billion bagi laluan sepanjang 21km walhal ianya untuk laluan 51 km dan mendakwa kos  setiap kilometer adalah 1 billion dan anggaran projek tersebut sebanyak RM 30billion

-membuat perbandinga satu projek terowong kosong di Bacelona dengan  projek MRT yang lengkap dengan mendakwa projek MRT di Malaysia lebih mahal...apa punya bingai

- menggunakan maklumat daripada  blog yang tidak sahih iaitu 'Pedesrtian Observation dimana telah dibuktikan silap serta mengambil contoh berpilih yang paling murah daripada 25 projek MRT bagi menunjukkan kontraktor mendapat bayaran yang lebih dari sepatutnya.

-apa yang lucunya contoh yang diberikan oleh Rafizi bagi projek MRT di Seoul turut disangkal oleh Meloyakini yang sedikit cerdik daripada terus ditipu oleh Rafizi.

Deretan fitnah Rafizi ini jika disusun boleh menjadi lebuhraya fitnah terpanjang dalam sejarah Malaysia.Isu cincin Rosmah yang hanya dikatakan gurauan,saman malu LTAT,Tabung Haji dan banyak lagi.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...