ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
KISAH PUAN SERI SUKA PANCUT DI LUAR DARI DI DALAM...!!!PANAS BERAPI..!!! | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Tuesday 1 November 2016

KISAH PUAN SERI SUKA PANCUT DI LUAR DARI DI DALAM...!!!PANAS BERAPI..!!!


Siapa yang tidak mengenal dengan dia dengan  Puan Sri yang terkenal dengan kemewahan dan gaya hidup seorang celeberiti.Barangkali bila usia semakin meningkat sedangkan nafsu masih membuak-buak ingin mencipta nama beliau memilih untuk menjadi populis sebagai aktivis alam sekitar.

Puan Sri Syed Sabrina Presiden Persatuan Pelindung Khazanah Alam Malaysia atau lebih dikenali sebagai PEKA semakin galak mengkritik pihak kerajaan kononnya tidak sensitif dalam pemuliharaan alam sekitar tidak terkecuali di Pahang.


Namun agak mengecewakan kegalakan beliau untuk hadir sebagai Presiden PEKA Malaysia setelah dijemput hadir bagi menghadiri Bengkel Kelestarian Sumber Air yang berakhir hari ini selepas berlangsung selama dua hari di Kuantan Pahang yang menghimpun ramai pecinta alam sekitar dan mereka yang berkaitan.








Ini antara luahan mereka yang terasa tertipu dengan perjuangan PEKA yang diterajui oleh Puan Sri Sabrina yang hanya berkokok di media sosial sahaja menyalahkan kerajaan tetapi tidak mahu diajak berbincang dan memerikan idea bagi menambahbaik pengurusan alam sekitar.

Bengkel Kelestarian Sumber Air Negeri Pahang 2016 melibatkan penyertaan seramai seribu peserta dari pelbagai pihak termasuk Jabatan Kerajaan Negeri dan Persekutuan,Agensi Swasta,Istitute Pengajian Tinggi,Badan Bukan Kerajaan (NGO) pemimpin masyarakat dan pengamal media.

Antara lain tujuan bengkel memantapkan pemahaman secara kolektif,sidang pleno akan diadakan sebelum rumusan disediakan dan diterjemahkan dalam bentuk resolusi untuk disampaikan kepada Kerajaan Negeri.

Penyerahan rumusan Sidang Pleno kpd YAB DSDR MB Pahang


YAB DSDR MB Pahang bersama YBhg Prof Dr Maketab Mohaned


Profesor Dr Maketab Mohamed adalah diantara rakan seperjuangan Puan Seri Sabrina adalah antara yang membentangkan kertas kerja di bengkel yang di adakan telah mendapat reaksi yang amat positif oleh Y.A.B DSDR MB Pahang yang menyifatkan beliau sebagai pejuang alam sekitar yang dihormati.

YAB DSDR MB Pahang bersama pemimpin politik pembangkang
Kehadiran pemimpin dari kalangan parti pembangkang iaitu ADUN Tanah Rata,ADUN Cameron Highland,ADUN Sabai,ADUN Ketari dari DAP dan ADUN Semambu dari PKR menunjukkan mereka memilih bengkel yang dianjurkan sebagai landasan menyuarakan pendapat namun sebaliknya Puan Sri Sabrina lebih  dan angkuh dan bongkak dengan menjauhkan diri dari arus perdana

Sebarang permasalahan perlu diselesaikan secara dalaman bukan bukan di luar yang tidak membenihkan hasil bak kata orang Puan Sri Syed Sabrena lebih suka pancut di luar dari didalam... hanya beliau yang tahu nikmatnya...chia..!!chia..!chia..!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...