ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
710 KELUARGA MANGSA BANJIR DI MARAN TERIMA BANTUAN BANJIR | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Friday 10 November 2017

710 KELUARGA MANGSA BANJIR DI MARAN TERIMA BANTUAN BANJIR


10/11/2017 Maran - Penduduk Daerah Maran yang terlibat dengan banjir  pada tahun ini menarik nafas lega dengan pemberian wang ihsan kerajaan hari ini. Seramai 710 ketua keluarga yang berpindah ke pusat pemindahan banjir di dalam daerah Maran telah menerima wang ihsan kerajaan sebanyak RM 500 setiap keluarga. Penduduk DUN Chenor adalah penerima bantuan teramai memandangkan lokasi yang berhampiran dengan Sungai Pahang diikuti DUN Luit, DUN Kuala Sentul dan DUN Jengka yang terletak dibawah pentadbiran Daerah Maran,

Majlis Penyampaian Wang Ihsan Banjir Monsun Timur Laut (Januari - Februari 2017) di sempurnakan oleh YB Dato Ismail Abdul Mutalib Ahli Parlimen Maran di Dewan Arena Chenor Maran selain turut dihadiri YB Dato'Shahaniza Shamsuddin Exco Kerajaan Negeri Pahang ADUN Kuala Sentul, YB Dato Arifin Ismail ADUN Chenor , YB Norhidayah Shahaimi ADUN Luit, YH Dato Syed Ahmad Fuad Syed Tahar dan  En Mohamed Zahari Razali  Pengarah Bahagian Pembangunan Komuniti dan Sosial Agensi Pengurusan Bencana Negara.

Terdahulu dalam ucapannya YB Dato Ismail Mutalib meminta semua penerima bantuan ihsan banjir supaya bersyukur dengan keprihatinan kerajaan dibawah kepimpinan YAB Perdana Menteri Malaysia Dato Sri Najib Tun Razak diatas peruntukan yang diberi. Ini jelas menunjukkan bahawa kerajaan yang ada hari ini merupakan kerajaan yang sentiasa peka dengan keperluan dan sentiasa membantu rakyat ketika ditimpa bencana.

Dengan mengambil contoh P.Pinang yang begitu angkuh tetapi akhirnya Ketua Menteri Pulau Pinang dengan nada yang sedih meminta kerajaan pusat membantu walaupun selama ini Perdana Menteri sering menjadi bahan kecaman beliau sepanjang masa. Namun peminpin seperti YAB Dato Seri Najib berlapang dada dan tetap membantu penduduk P.Pinang yang di timpa bencana. Beliau juga mengingatkan kepada penerima bantuan supaya terus memberikan sokongan kepada kerajaan yang ada hari ini kerana jelas terbukti kerajaan Barisan Nasional adalah pilihan terbaik yang mereka ada.

Ismail Mutalib dan Shahaniza menyampaikan bantuan wang
ihsan banjir kepada mangsa banjir

Ucapan alu aluan oleh YH Pegawai Daerah Maran YH Dato
Syed Ahmad Fuad Syed Tahar di Dewan Arena Chenor


1 comment:

  1. HARI BAIKKU PEKERJAAN LPOH MALAYSIA

    TESTIMONI PADA BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN UNTUK MEMBELI RUMAH DARIPADA SYARIKAT PINJAMAN YANG TERSEBUT DAN KESALAHAN DIPERLUKAN firma pinjaman Albaker. Saya SANGAT SANGATKAN HARI INI DAN ALLAH ALLAH.
    ,
    Nama saya Abdullah Saya dari bandar Kuching saya telah mencari syarikat pinjaman tulen selama 5 bulan yang lalu, untuk membeli sebuah rumah
    semua yang saya dapat adalah sekumpulan penipuan yang membuat saya mempercayai mereka dan pada akhirnya
    Pada hari itu, mereka mengambil wang saya tanpa memberi apa-apa balasan, semuanya
    harapan saya hilang, saya keliru dan kecewa, saya tidak pernah mahu mempunyai apa-apa kaitan dengan syarikat pinjaman di internet, jadi saya pergi untuk meminjam wang dari
    kawan, saya beritahu dia semua yang berlaku dan dia berkata dia boleh membantu saya, itu
    Dia tahu syarikat pinjaman yang boleh membantu saya dengan apa-apa jumlah pinjaman
    diperlukan oleh saya dengan kadar bunga yang sangat rendah sebesar 2%, dia baru saja mendapat
    pinjaman daripada mereka, dia mengarahkan saya bagaimana untuk memohon pinjaman, saya lakukan
    sama seperti dia memberitahu saya, saya memohon dengan mereka di E-mel: (albakerloanfirm@gmail.com) saya tidak pernah percaya tetapi saya cuba dan saya
    kejutan besar saya mendapat pinjaman dalam masa 24 jam, saya tidak percaya,
    Saya gembira dan kaya lagi dan saya berterima kasih kepada Allah bahawa pinjaman itu
    syarikat-syarikat seperti ini masih wujud semasa penipuan ini di seluruh tempat,
    sila saya nasihatkan semua orang di luar sana yang memerlukan pinjaman untuk pergi
    (albakerloanfirm@gmail.com) mereka tidak akan gagal, dan
    hidup anda akan berubah seperti yang dilakukan oleh saya. Seketika hubungi (albakerloanfirm@gmail.com) hari ini dan dapatkan pinjaman anda dari mereka, Tuhan memberkati firma pinjaman Albaker untuk menawarkan pinjaman tulen mereka.
    Pastikan anda menghubungi firma pinjaman Albaker untuk pinjaman anda kerana saya mendapat pinjaman saya berjaya dari syarikat ini tanpa tekanan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...