ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
Aku Ingin Kembali..Travelog Kehidupan Abadi Romeo | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Sunday 16 June 2013

Aku Ingin Kembali..Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Header Baru Semangat Baru..amboi..
Salam...aku ingin kembali..kembali menulis seperti dulu sekadar berkongsi rasa dan sekelumit pengalaman yang ku kutip dari denai perjalanan kehidupan ini.Mahunya aku biarlah  kali ini tidakkan terhenti2 lagi,kekangan waktu yang aku cuba longgarkan kerana kesibukan tugas yang menjarakkan aku dari dunia blog yang sebenarnya memberikan kepuasaan yang sukar ku zahirkan dengan kata-kata.

Dalam aku tercari-cari apakah resepi yang bakal aku hidangkan buat sajian mata dan jiwa pembaca,telintas dikotak fikiran perlunya aku berhijrah kearah yang lebih baik dalam menghasilkan entry yang baik.Blog peribadi biasanya tidak dapat tidak selalunya lebih berkisar kepada kisah pengalaman yang ingin dikongsi bersama,pandangan serta lontaran kritikan untuk memuaskan hati dan jiwa penulis dan entry berkualiti seharusnya lahir dari pemerhatian bebola mata serta ketajaman akal berfikir dan akhirnya kemahiran menguasai bidang penulisan dalam menjemput pembaca bertandang dan singgah di blog.

Mungkin ada entri lebih kepada teknik menarik berdasarkan isu sensasi yang biasanyanya diceduk dari sumber tertentu agar blog sentiasa segar dengan berita sensasi.Siapalah aku yang dapat menarik pembaca dengan menjaja kisah peribadi seperti Ben Ashari ataupun Hanis Zalikha. 

Penjenamaan Semula

Travelog Kehidupan Abadi Romeo lahir dari kesinambungan blog abadiromeo.blogspot yang terpaksa  aku tinggalkan kerana masalah teknikal..berbagai2cara aku lakukan untuk menyelamatkan blog tersebut yang pada awalnya sudah mendapat page rank yang dikira agak baik bagi penulis blog seperti aku,kini aku terpaksa bertatih semula untuk berjalan dan berlari seperti dulu.Terima kasih kerana singgah di sini..seisi pengenalan yang panjang berjela tentunya membosankan..erhm jumpa lagi entry akan datang..maaf kiranya tak dapat lakukan blogwalking namun jika ada yang sudi menjadi follower pastinya ianya akan menjadi pembakar semangat untuk terus berada di dunia blog ini.





 









2 comments:

  1. salam..
    selamat kembali menulis Bro
    pasti banyak yang nak dikongsi

    ReplyDelete
  2. terima kasih sahabat kerana masih memberikan sokongan dan diharap dapat memberikan nasihat dan tunjuk ajar.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...