ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
SENARAI JANJI PALSU PAS SETIAP KALI PILIHANRAYA | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Sunday 15 April 2018

SENARAI JANJI PALSU PAS SETIAP KALI PILIHANRAYA

Menjelang PRU parti parti yang ingin bertanding akan menawarkan akujanji apa yang mereka ingin tawarkan sekiranya berjaya memenangi pilihanraya. Dalam kempen kempen sebelum lagi musim berkempen mereka sudah melancarkan manifesto bagi menarik perhatian mengundi. Dalam ceramah ceramah politik, berdegar degar menabur janji, sesuai dengan lambang bulan PAS juga menawarkan bulan dan bintang. Mampukah mereka merealisasikan janji janji mereka? Pada setiap kali ceramah  PAS seringkali mengajak pengundi melhat bagaimana kejayaan PAS Kelantan memerintah kerajaan negeri . Benarkah kerajaan Kelantan yang dipimpin sejak 28 tahun yang lalu mengotakan janji mereka? 

Di bawah ini di senaraikan janji janji palsu mereka pada setiap kali pilihanraya , PAS bijak bermain kata kata di pentas ceramah namun percayalah mereka adalah politikus yang hanya menggunakan agama demi survival politik dan bukan untuk rakyat. Jika tidak masakan mereka mempermainkan rakyat dengan janji janji manis pada setiap kali musim pilihanraya.

















1 comment:

  1. Yang terakhir tu yang paling hebat punya alasan. Dapat menyelamatkan diri dunia dan akhirat. Akhirnya rakyat juga yang dijadikan alasan sebab tak buat apa2 pun pembangunan. Masa untuk bertukar dari baik kepada yang lebih baik.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...