ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }
KELUAR DEWAN AKIBAT DIKECAM BUKTI KERANDUT AP PEMBANGKANG MENGECUT..!!!! | Travelog Kehidupan Abadi Romeo

Sunday 23 October 2016

KELUAR DEWAN AKIBAT DIKECAM BUKTI KERANDUT AP PEMBANGKANG MENGECUT..!!!!


Jika dilihat daripada aksi mereka di pentas ceramah pastinya terserlah akan ketokohan ahli pembangkang melontarkan pandangan apatah lagi sambil diselangseli dengan tohmahan disamping lawak bodoh.Di pentas ceramah kebolehan berpidato merekalah juara dan kecaman serta sindiran kepada kerajaan tanpa rasa bersalah dihadapan rakyat.

Namun itu hanyalah retorik untuk mendapat populariti dan menagih simpati rakyat jika di amati kelakuan mereka sewaktu Sidang Dewan Rakyat membentangkan Bajet 2017.

Ahli parlimen pembangkang yang dipilih oleh rakyat pada PRU ke 13 yang digelar Yang Berhormat rupa-rupanya menikus dengan keluar dewan hanya kerana sindiran DS Najib Tun Razak yang membentangkan  Bajet 2017 selaku Menteri Kewangan.

Amat malang bagi mereka yang bergelar ahli politik tidak tahan menerima kecaman dan sindiran kerana hanya ikan yang mampu hidup didalam air.

Ianya umpama rencah asam garam  sebagai ahli politik yang sudah imun dengan segala macam sindiran dan kecaman,peliknya mereka mencipta alasan keluar dewan hanya kerana sindiran PM sewaktu membentangkan Bajet 2017 .


Hanya kerana perkataan 'sandiwara' yang diucapkan oleh PM,kerandut ahli pembangkang mengecut kecuali ahli PAS yang menampakkan kejantanan kekal sehingga selesai pembentangan.


Jika dah tak tahan dengan sindiran adalah lebih elok berhenti menjadi ahli politik dan mencari karier lain yang tiada unsur kecaman dan sindiran.Takkan itu pun nak ajar..heh..





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...